Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

12 juni.

Publicerad 2010-06-12 22:19:42 i Allmänt

Hejsan,

Idag vakna man upp och mådde bra, fast man festa som fan igår:P Lite frukost och sen vart det hem och duscha och fixa sig för jag,mamma och syrran skulle på en studentskiva:) Så var där ett tag och fick god mat och god efterrätt ;P hehe.. Sen vart det hem igen, fast till zelina :) Så sitter nu med ett glas vin hos zelina:) Och igår var dte först jobb och sen gick jag hem till Johanna som har tagit studenten, var en del folk där och sen vart det att sätta igång att dricka lite rosevin :P Blev dok lite för mycket men allt löste sig :P sen vart det in till stan och festa på bill och bob.. Men var bara där nån timme, men sen åkte jag och nägra till hem för att sova :)

Snart blir det stan igen, bill och bob denna gång med tror jag! Syns i dimman ;)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela