Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

13 juni..

Publicerad 2010-06-13 16:28:45 i Allmänt

Sliiiten som tusan! Och tröttast i världen tror jag.. Ligger just nu i soffan och halv sover, och klockan är halv 5 ;D haha.. Ialf, gårdagen var helt ok, var jätte roligt att umgås med zelina och så:) Vi drack lite vin och drog in till stan till bill och bob:) Träffa några vi kände, men vi var så sega att vi gick till donken istället och käka :P hehehe.. MUMS:D Sen vart det åka med nattbussen hem och sen blev det sängen :) Och blev väckt av min mamma, för jag skulle hem tidigt och plugga teori, men somna i min säng istället;D Men nu har jag pluggat ett tag så ska vila ett tag igen sen blir det på't igen ;)

Att berätta sanningen direkt är alltid bäst och ärlighet varar längst, glöm inte det!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela