Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

14 juni!

Publicerad 2010-06-14 21:39:59 i Allmänt

Idag vart det stan en snabbis och sen åka till sura igen och gick till zelina som jobbade :) Snacka lite skit och allvar som vanligt typ:P hehe... Sen vart det hem och käka tacos, som är så jävla gott! :) Storebror kom hem idag också, så han har visat lite roliga youtube klipp och sånt :P Och nu sitter jag helt själv i köket och ska snart duscha.. I morgon ska jag till lillesyrrans skolavslutning, hon slutar nian! :) Så gymnasiet nästa för hennes del:) Hon har blivit så stor:) hehe.. Sen bär det av till stan igen, fast denna gång ska jag träffa brudarna :) fika och snacka massa skit:)

Sen börjar jag längta mer och mer till den sundsvalls gatufest, ska då äntligen få träffa min Sandra :) hihihi.. Saknar dig stumpan! :)

Nu blir det tv och sen DUSCHEN:)

Pusspåer!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-06-23 08:58:36

hihi saknar dig med!!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-06-23 09:00:14

Hih saknar dig med gumman!!! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela