Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

15 Juni!

Publicerad 2010-06-15 18:32:35 i Allmänt

Hejsan, ett litet kort inlägg blir det nu ;)

Idag blev det först min lillesyrras avslutning, hon sluta nian! :) Det var kör och massa sånt, jätte trevligt :) Gav syrran blommor och tog en del kort med:) Hon var så fin så, är stolt storesyrra :) Sen vart det in till stan för jag skulle träffa Denize.. Men när vi väl satt på wayne's så gick jennifer, jonna och madde förbi så de gjorde oss sällskap:) Käkade en mozzarella och skink sallad, saknat den som fan :) För i sundsvall har dom inte den :) Skit god är den, blev cous cous till det :) Sen satt vi där och snacka och hade det trevligt :) Gick även runt på stan och hitta en tröja jag ska köpa när jag får lön, en mer baskettröja som är rosa! Ett måste! :) Sen åkte alla tjejer hem/jobbet och jag gick till banken för att fixa lite med pengar och sen vänta jag på min kära mor, övningskörde hem sen har nyss käkat god mat av pappa:) NU är jag så jävla trött så nu blir det vila för min del och så hörs vi sen! ;)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela