Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

3 juni!

Publicerad 2010-06-03 23:07:11 i Allmänt

Fan snart är det lördag, panik jag får.. Lägenheten är en röra, packar för fullt.. Fan att jag ska ha massa saker alltså;P Men jag är ju tjej:P En stor jävla resväska full med skor, sen har jag skor i kartonger med:P hahaha.. Bara fredag kvar sen blir det byebye SUNDSVALL och hej Surahammar :) Glad? Jaa, ska bli skönt att komma hem till alla där hemma, leva ett normalt liv ett tag, sen försvinner jag igen! :) Men kommer sakna massa folk som jag lärt känna här i sundsvall.. Så är ju livet:) Sandra kommer alltid vara en skit bra vän och ska träffa henne så mycket jag kan :) För när jag bara tänker tillbaka på hur jävla kul vi haft här och vad vi har varit med om så vill jag bara skratta och gråta för de är minnen för livet! :) Riktigt vänner finns där för alltid!

Nu blir det nog sängen för min del, ska packa och hämta min betyg i morgon så:) Kanske byta piercing om jag hinner.. :)

Pusspåer!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-06-14 16:54:54

Ja vi kommer vara vänner för livet! :) Tycker det är rätt coolt att vi klickade direkt och har lärt känna varandra så jävla bra! Det är inte ofta man gör det. Är jätteglad att jag träffade dig simman <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela