Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

4 juni då..

Publicerad 2010-06-04 21:50:20 i Allmänt

Nu är det inte långt kvar tills mamma och pappa kommer hit och hjälper mig att flytta:) Gladast i världen är jag för det.. Vill bara hem och börja jobba! Kommer nog bli rätt jobbigt att bo hemma igen, för de underbaraste att bo själv är att man bestämmer över allt helt själv.. Sen att bara kunna försvinna i sin lägenhet utan att någon stör eller så är så skönt.. Men bästa med att bo hemma är att ha alla man älskar runt sig hela tiden :) Sen mat och sånt ät ju baar ett plus ;) hehe.. Så en sommar ska jag nog klara, för till hösten ska jag ha egen lägenhet igen, spelar ingen roll vart, själv ska jag ialf bo:) eller kanske blir med en vän, vem vet:) heheh..

Städat hela dagen och lägenheten ser ut som en kartong typ;D massa kartonger överallt:P städat toan och köket, eller ialf börjar en del.. Imorgon blir upp tidigt och fixa klart det jag kan göra klart sen kommer mamma och pappa så jag kan städa resten av lägenheten :) Nu blir det tv och sova :) Pusspåer, snart blir det inge mer om sundsvall utan mer surahammar skvaller ;) hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela