Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

7 juni!

Publicerad 2010-06-07 20:57:22 i Allmänt

Hejsan,

Idag vakna jag och fick ett underbart samtal från min hyrsvärd i sundsvall att han hade lite anmärkningar på lägenheten, då att jag inte städat så bra.. Men det var så petiga skit saker, så jag blir lite sur ändå.. men ska nog till sundsvall under gatufesten så får fixa det då tror jag.. Men vet inte riktigt än om jag ska upp dit då?!?!
Gaaah, men måste bestämma mig inom denna vecka.. så power meet eller sundsvalls gatufest?

Svårt val.. Men om jag åker upp till sundsvall får jag träffa sandra ju! :)

Aja, Jobba idag också, första dagen.. Gick super bra! :)

Nu blir det tv och sen teori!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela