Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

8 juni!

Publicerad 2010-06-08 23:04:15 i Allmänt

Hejsan

just nu känner jag mig rätt tom inombords, vet inte varför, men känner att något är fel.. Aldrig mått så här konstigt på länge? det är ungefär som en orolig känsla.. ?! Vad det än är, hoppas jag den försvinner snart.. För känns som något är fel.. Aja..

I övrigt har dagen varit super, jobbat och lunchat och så:) Najs;) Fortfarande inte riktigt bestämt mig om jag ska till sundsvall eller inte ?! Vill träffa sandra och andra människor.. men känns ändå som jag inte ska åka dit..:S aja, får ringa sandra i morgon så får hon övertyga mig :)

Ska snart sova ialf:)

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela