Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Äntligen söndag!

Publicerad 2010-06-27 16:06:38 i Allmänt

Jaha, vilken midsommar det blev.. I fredags banga jag helt på att fira midsommar, mådde inge bra pga en del saker.. Fast torsdagen, dagen innan alltså, var jag hos johanna och drack lite vin och sncka massa skit, underbart! :) hehe.. Så i fredags var jag med johanna ett tag sen drog jag till Macke ett tag och gjorde han sällskap..:) Sen vart det hem och bara kika fotboll och sen film typ:P Lugn dag alltså.. Igår så var jag lite mer fest sugen, men ändå inte :P Så blev hem till wicke och var några där och drack.. men sen hände en sak.. men jag fanns där och hjälpte till, sen blev det ner på stan igen för att möta upp alla andra på Å.. Sen vart det hem och sova! Sköönt !

Nu sitter man hemma och är sliten:P Men är så sugen på ett glas vin ?!:D

Glad att helgen är snart över, nya tag i morgon! Blit jobb och sen shopping ;P

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela