Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

nationaldagen 6 juni!

Publicerad 2010-06-06 11:01:55 i Allmänt

Hejsan, nu är jag inte längre en sundsvalls bo, utan nu är jag en surahammars bo;D Lika hemskt typ:D menmen, jobb i morgon så man slipper tänka på hur skit sura är igentligen :) Och blev super glad att komma hem till min älsklings kanin, lakrits:) hihih.. Orkade inte kartongerna och sådant igår natt så ska snart ut och fixa det.. men har ögoninflamation och ont i halsen och skit.. hatar det som FAN.. Men ska hoppas det fixar sig tills i morgon för då är det jobb för min del..

See no matter what happens at least we can say "we came, we saw, we tried"


Nu blir fixa massa :)

Saknar!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela