Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Onsdag!

Publicerad 2010-06-30 12:38:13 i Allmänt

Hejsan,

Snart ska jag dra till banken för att fixa min lön:P Fick en check istället, så måste fixa det.. Sen bär det av till johanna för att se hur hon mår gumman. Umgås lite med henne och sen får jag se om hon orkar med mig en heldag bara :D haha..

Inte mycket mer att skriva nu, men sen kanske!:P

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie


Kan inte vara arg, för är sån själv...

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela