Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Sista dagen..

Publicerad 2010-06-01 10:43:07 i Allmänt

Yes, idag är det sista dagen i skolan för min del ialf:) Ska kl 13 på mitt sista seminarium här i sundsvall, ska opponera på ett arbete som en i klassen gjort, sen ska en annan göra det på mitt. Förväntar mig inte att dom ska säga något bra om mitt, för själv tycker jag att jag kunde gjort mycket bättre än vad jag gjorde.. Men jag kan ta kritik, för de är de jag vill ha:) Lära mig :)

Sen så drar det flesta vänner här uppe under veckan, själv blir jag kvar tills söndag, för mina föräldrar har jobb och massa annat i veckan:) Men hinner jag ändå säga hejdå till alla:) Känns så jobbigt att veta att många man lärt känna här uppe, som man festat med och mycket annat kommer man kanske aldrig träffa igen.. Men så är ju livet, vänner kommer och går, men äkta vänskap består:) Som TUR finns facebook, så där får man hålla kontakten.. I morgon blir det nog en heldag med aktiviteter och fan vet allt ;) heheh..

Börja jobba nästa vecka med, känns otroligt skönt det med:) Få tankar på annat än att man lämnar mycket bakom sig:)

Som sagt, life goes on.. Kommer nog inse allt när jag väl åker i bilen på väg hem till allt.. Men skulle aldrig ångra det jag gjort här eller att jag flytta till sundsvall.. För lärt mig mycket och det har fått mig att inse massa saker..:)

Nu blir det att fixa sig och läsa lite till på uppsatsen :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela