Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

tisdag!

Publicerad 2010-06-22 14:06:11 i Allmänt

Hejsan, Vakna rätt tidigt och första jag såg var sol, så vart ut i solen och sola :P hehe.. Sen in och laga mat till familjen, för jag måste ju hjälpa till nu när jag bor hemma :P hehe.. Sen nu sitter man vid datan igen fast man kan avar ute i det fina vädret, men har folk på besök så vill inte springa runt i bikini framför främande folk;D Nej, men är så varmt med ute och ska snart hoppa i duscha för ska cykla till zelina lite senare ..
I morgon blir det ialf åka till skanzö med lillsyrran och sola sönder mig :P Är man ledig så fan ska jag sola:P Jobb på torsdag så, kommer bli massa att göra då.. dagen innan midsommar och så jobbar man på bolaget, kaching:D haha..

Nej, nu ska jag väl sitta vid datan lite mer sen så ut i solen! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela