Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

är de fortfarande,

Publicerad 2010-03-10 19:47:06 i Allmänt

jaa, jag är fortfarande trött.. borde egentligen duscha av mig all jävla svett från träningen, men är för slö så satt mig vid datan först, men snart så ska jag gå till duschen och bli fräsch igen :) Sen ska jag läsa lite till om folksjukdomar :) eller jag ska läsa kapitelet igen ;D sen blir det fan sängen, är helt slut alltså:) I morgon ska jag vara duktig och plugga så jag kan allt, men tänkte även ta en lång promenad också, om vädret tillåter. för nu börjar snön försvinna från gatorna så man kan gå ut och må bra lix:) Vill ha helg nu, inte för jag vet avd som händer, men behöver helg igen :) hihi..

Puss&Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela