Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

då är det torsdag,

Publicerad 2010-03-18 14:35:59 i Allmänt

och fan va veckorna går fort.. Kan man stanna upp och få leva lite kanske?:)
Igår så var jag och sandra på yoga och sen så gick jag hem efter ett tag efter jag vart hos sandra, skulle hem och sova. MEN då hade dom fest i salmingslokalen i mitt hus och några jag känner var där så jag kika förbi där och helt plötsligt så var jag på kåren med dom med:D Drack inget för jag har haft skola idag så.. Men följde med ut och dansa och skratta som fan:D Såååå man kan ha roligt fast man är nykter :) Så de så:) Blev dok sent, somna väl runt 3 halv 4:D skulle upp kl 8 typ :) Därför är man lite seg idag, men käkat lite godis så;) Snart gå ner på stan och fixa boken till naturkunskap B och sen hem igen och tvätta lite, sen blir det film :) Imorgon är man ledig och förhoppningsvis blir det ikea med sandra :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela