Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

(=

Publicerad 2010-03-14 19:55:57 i Allmänt

En super bra låt : Rihanna - Te Amo

Imorgon kommer Sandra tillbaka till Sundsvall :) Hon är saknad ska hon veta! :)
Äntligen lite girltalk! =) Så ska bli kul att snacka lite skit med henne och bara skratta sönder sig som vi brukar:) Ska bli najjjs;D

Nu ska jag väl skicka in min skoluppgift som jag har segat med i flera veckor nu, så håll tummarna att jag får godkänt nu då;)

PUSS

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-15 09:32:37

du är saknad du med! :) haha ja, alltid lika kul att vara med dig ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela