Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

framtid..

Publicerad 2010-03-17 11:33:29 i Allmänt

Allt jag vill nu är att bara bli antagen till göteborgs universitet eller uppsalas universitet! :) Det är min dröm att få plugga till dietist eller kostvetare! Och att sedan få förmodlingen bosätta sig i göteborg skulle vara det bästa av allt och få jobba som dietist eller kostvetare.. Min framtid är i göteborg och kanske en dag få bo i London:) Jag har ialf drömmar och mål i livet! :) Första jag flytta hem igen och förhoppningsvis få ett sommarjobb och hålla alla tummar jag har för att jag blir antagen :) Jag provade ialf på sundsvall och mittuniversitetet, detta har gett mig erfarenheter för livet och träffat underbara personer också:) Men det är dags för min del att se något nytt igen och kanske få plugga något jag gillar:) Men om jag inte hade flyttat till sundsvall hade jag inte träffat alla jag gjort och jag haft och kommer ha skit kul tills jag flyttar hem igen! :) Men kommer inte flytta hem än, men inte såå långt kvar nu och denna sommar som kommer ska bli den bästa som finns! :) Längtar! :) Saknar alla där hemma och tider vi haft och tider vi kommer få :) <3

Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela