Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

fullt upp el?

Publicerad 2010-03-08 15:35:08 i Allmänt

jadå, det har man jämt känns det som.. men just nu känner jag bara för att ta de lungt och ska plugga till tentan på fredag som jag ska klara:) Sen hoppas jag att på fredag ska jag få gå och kolla på GREGA! vill verkligen se honom live.. :)



Orka sminak mig till skolan idag, känner mig så duktig;D Snart jag väl vara duktig och plugga lite och så.. Seeen blir det att kolla på tv för att de de nya hollywood fruar;D måste ju se det..:P

Älskar black eyed peas - meet me halfway!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela