Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

godmorgon !

Publicerad 2010-03-11 10:58:26 i Allmänt

Då har man ätit frukost och pluggat lite folksjukdomar igen :) Och om ett litet tag ska jag gå till skolan för att hämta en bok .. och den boken ska jag läsa till nästa tenta! KUL. nej.. meen får skylla sig själv lite kanske... men är man inte intresserad av just denna kurs så är de svårt att plugga som en galning för att klara den.. men måste ju, så lika bra att sätta i gång..:) Men sen är det ju körkortet!! FAN, jag måste komma igång och plugga till det så jag kan klara det och slippa det.. älskar ju att köra bil så lika bra att ta tag i det .. efter denna vecka, då jävlar!! :) Sen ska jag åka hem och köra med mamma lite så jag kan skiten :)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela