Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

HELGEN!

Publicerad 2010-03-01 16:33:12 i Allmänt

Jaa, fyfan..:) Lördagen var ju galen, förfest hos jennifer och robin blev det.. började redan då bli full:D sen ner på silk och fixa lokalen :) sen börja allt folk komma och bjöd på shots så jag blev dyngrak;D har lite minnesluckor:D Jennifer blev lika dyng som mig:D jag fick åka taxi en till henne själv och då var hon och hennes kille redan där:D shiit vilken kväll alltså:D har blåmärken på benen och på rumpan;D ramla inne på toan så macke fick hjälpa mig upp:D sååå pinsamt så:D haha.. meen fyller bara 20 en gång så får man ha så kul som jag och jennifer hade:D

Dagen efter så började jag och jennifer prata om allt som hänt och vi skratta sönder ;D plus så had ejag zelinas jacka och jag somna med den med:D haha, sjukt kväll.. men otroligt rolig;D Lite bilder från festen :

Mina underbara tjejer! :) <3

Här var jag nog rätt full;D Mitt underbara tjejgäng, dok madde fattas! <3

Jag, min bror och jennifer som också fyllde 20 år! <3

Nee, blir party i helgen som kommer igen :) Men då blir det lugnare från min sida ialf:D Är baar i västerås jag blir så full jämt;D WHY?:D

Nee, nu ska jag handla;D
PUSS och tack till alla som och fira mig och jennifer och tack för alla presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela