Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

huvudet gör mig galen..

Publicerad 2010-03-09 13:48:33 i Allmänt

förvirrad som fan.. ena dagen känns det som beslutet jag gjorde var bra, men vissa dagar önska jag att jag aldrig flyttat och allt var som det bruka.. och idag känns de som en dag där jag önskar att allt var som de brukade.. Saknar faktiskt känslan att ha någon att alltid ringa och alltid berätta om sin dag... Saknar att säga jag älskar dig.. saknar nog allt med det att göra.. gah, bring me back!

Kommentarer

Postat av: Macke

Publicerad 2010-03-10 08:47:15

saknar dig med!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela