Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

igen

Publicerad 2010-03-25 22:23:48 i Allmänt

kl är 22.20 och jag borde kanske sova, men har ingen lust att ligga där och kanske somna runt 1 på natten bara för jag ska upp kl 9 och hämta en bok.. fast jag ska hämta den:D men hatar att inte kunna sova som förut, är nog för vi är ledig så mycket att jag vänder dygnet hela tiden.. Och jag är överlycklig att de är fredag i morgon.. Och är glad att min naturkunskap b lärare inte är sur eller något för jag inte har boken än, utan skrev att de gör inget om jag blir sen med en uppgift.. Så de känns bättre :)

Och den 1 april får jag äntligen pka hem till familjen och vännerna i Surahammar:) Ska bli skönt att lämna sundsvall bakom sig och bara få tid med familjen och vänner.. Men man ska vara tillbaka redan den 5 april.. suckk... All tid är värdefull när jag är hemma! :)

PUsspåer där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela