Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

lördag igen då..

Publicerad 2010-03-13 14:36:41 i Allmänt

Är så trött nu och satt nyss med teori, och jag är nog kung när det gäller bilprovningen alltså:) haha, inte för att skryta men;D Igår så blev det filmkväll typ, popcorn och cola :) Kolla dok på två skitfilmer, 2012 och nån mer som jag inte minns namnet på för den var så dålig;D meen, var kul ialf:) idag ska man väl inte göra något alls, sova kanske;D imorgon ska jag plugga teori igen och sen göra klart en skoluppgift ialf, lika bra så man får betyg i kursen :) gjorde en tenta igår och hoppas den gick bra så jag får betyg på kursen!!! håller tummarna! :)

Kanske städa lite med? funderar på det ialf.. lägenheten ser ju ut som den gör;D men skyller mycket på min kanin ;D

Lite gammal bild,;)

Grattis till Manne också!:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela