Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

måndag..:)

Publicerad 2010-03-22 21:14:48 i Allmänt

Dagen börja med lite dåligt humör, men nu är jag på lite bättre humör.. kan vara för att jag har ont i halsen igen och problem med en va piercingarna.. Men gick till studion som pierca mig och skulle bara göra rent den med koksalt :) Trodde jag skulle få ta ut den, för den gjorde så ont.. Eller den gör ont i bland.. men rätt lungt nu, så oroa inte er;) Var hemma hos sandra idag och plugga lite :) Känner mig duktig, men ett litet problem har jag dok.. HAR ingen bok till naturkunskap B:( Fan ska jag göra.. kostar fan 400 kr boken lix.. men ska kika om någon säljer den så jag kan köpa en använd bok så att säga :) Blir lite mat och hollywood fruar/ two and a half men:) Sen blir det nog sängen för min del, men ska kika på boston tea party med ;) Så jävla bra! :) Just ja, jag och sandra var även på afro dans igen, jag är käääär i den dansen! :)

maten väntar nu!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela