Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Måndag och 3 dagar kvar

Publicerad 2010-03-29 11:27:07 i Allmänt

Yes, på torsdag får jag åka hem till familjen igen!! Känns som de var en evighet sedan.. :) Eller så är det för att jag behöver en paus från skolan och sundsvall .. För allt prat med sandra om göteborg, så längtar jag mer och mer att få flytta bort från sundsvall, träffa nya människor och starta det liv jag ville från början, sundsvall var bara början av en lång resa.. Ialf, idag blir det plugga som en galning har en omtenta på onsdag..:( Men ska nog gå och köpa bröd innan, är inte så sugen på musli idag så:D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela