Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Måndag!

Publicerad 2010-03-15 12:08:36 i Allmänt

Hallååå, idag hade man seminarium då:) Gick väl bra, för det var inte direkt svårt.. Känns som att de är rätt enkelt arbete ändå vi har gjort och då känns det bättre att sedan göra sån egna uppgift utifrån det arbete vi gjort.. Enklare att sammanställa allt.. :)



Måste bara få säga en liten onödig sak, men mitt hår är äntligen bra! Förut var det sliten som tusan och nu försöker jag använda mig av rätt produkter och fan allt;D Vet att de är onödig info, men ;)

Sen äter min kanin mig ur huset alltså, han är hungrig hela tiden ;D kanske för att han får finmat så att säga:D

Aja, mat nu och sen köpa kanin mat då;D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela