Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

onsdag ..

Publicerad 2010-03-24 11:29:18 i Allmänt

Dagen börja med att jag gick till skolan för att hämta men tenta som jag inte klara dok, men man fick svaren på varje fråga så ;) hehe.. Sen var det dags för tvätt, eller jag håller på för fullt med tvätten, så det ligger fan tvätt överallt just nu .. hehe.. Sen ska jag gå till skolan för att plugga med sandra och ikväll blir det yoga!! :) Ska bli skönt att få strecka ut sig och massa.. Men är lite orolig över min piercing fortfarande, den gör ont och krånglar hela tiden.  Hoppas den slutar snart, för de är skit jobbigt.. Nu blir det kika på tv/plugga / Tvätt:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela