Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Onsdag och happy!

Publicerad 2010-03-17 09:29:00 i Allmänt

Idag ringde dom från komvux här i sundsvall och säger att jag får läsa Naturkunskap B på distans!!! ÄNTLIGEN! :) Visserligen är det på 10 veckors tid och hinner precis att komplettera den kursen till högskolan.. Meeeen jag är så jävla glad ändå och känner äntligen lite hopp. :) För jag har inte naturkunskap b alls, vi fick inte läsa det med vårat program på gymnasiet, såå jag måste läsa det nu för att sedan söka in på dietist och andra utbildningar :) HAPPY! Tänk att allt går min väg nu, och äntligen börjar det bli vår här i sundsvall, så jävla glad:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela