Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

SÅ KLART!

Publicerad 2010-03-15 18:57:47 i Allmänt

YES, äntligen klara man den där jävla uppgiften!!!! :D Fick fan ett D med på skiten!! :) Så jävla glad alltså:) Duktiga Simone! ;) Sen så sa mamma att det blir grease den 23 om jag bara fixar en som kan ta hand om min kanin!!! Denna dag kan inte bli bättre! :) Nu kan jag inte ge upp alltså, för nu går allt så jävla bra för mig!:) Och tack för  att du finns i mitt liv, verkligen tack <3

kommer alltid vara en del av mitt liv<3

I can't give up! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela