Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

skit skit

Publicerad 2010-03-21 17:19:09 i Allmänt

ännu en helg som har bara sprungit iväg.. Rolig helg? Jaa, man ska inte klaga ialf:) Igår vart det lite rosevin och party :) Blev lite onykter och så klart ska alla gå på en krog där lilla jag inte kommer in så då fick jag gå hem, :( Meen ska inte klaga, var rätt skönt att gå hem och bara sova bort alkoholen :) Fick ialf träffa massa roliga personer på festen och så:) hehe.. Idag så tog jag och sandra en liten promenad och snacka :) Nu sitter jag hemma och har nyss ätit lite mat och känner mig lite piggare än vad jag gjorde hemma hos sandra tidigare, jag typ halv sov i sängen medans hon satt med skolarbete ;D.. Såå vad händer sen då? De vet man aldrig..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela