Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

skolan, hem, skolan...

Publicerad 2010-03-12 10:24:58 i Allmänt

Jaha, då har man gjort tentan då, kändes sisådär, fast jag pluggat som fan, menmen.. känns som jag inte bryr mig.. men klarar jag den så är det fan bra :) Så nu är jag hemma en snabbis för att få i mig lite mat och så.. sen är det tillbaka till skolan för göra lite grupparbete och sådant.. sen vad fan händer idag då? gaah, hatar helgen som inte är planerade.. suger..

menmen, :)

PUSS

Kommentarer

Postat av: Fackin' Bitch

Publicerad 2010-03-12 10:39:46

Varför har inte du en design?

Postat av: Therese

Publicerad 2010-03-12 10:54:21

hej! Allt bra idag=)?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela