Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Söndag!

Publicerad 2010-03-28 22:21:09 i Allmänt

Shiiiit;D Vakna upp och så klart var man bakis, konstigt.. Var dok rätt nykter när jag skulle sova, men ändå var man bakis:D Kvällen var helt okej.. roligast var när vi tjejer festa hos mig och bara dansa och sjöng som dårar;D Sen blev det förfest i nacksta, där var de väl kul, men blev för mycket.. Sen blev det stads, där var de inte så kul.. mest ångest laddad stämning.. Men var kul att festa med sandra och frida ialf:) heheh..
Runt 12 idag blev det donken med tjejerna och sen gick jag och sandra och hyrde film, det blev, sunes sommar och closer..:) Så bra filmer:) hehe.. Sen blev det kebabtallrik;D fan de är ju bakisdag så;P Sen prata vi och skratta som vanligt:D Nu är jag hemma ialf, ska kika på datan lite och sen blir det tv/sängen :)

Och på torsdag åker jag hem!! :) Såå jävla glad för det, behöver komma hem och back to my real life :) Ne, men tillbaka till min verklighet så att säga.. Sundsvall är bara tillfälligt så:) Saknar min familj otroligt mycket, älskar dom!<3 Och saknar mina vänner med så mycket!! Utgång blir det på lördagen med brudarna!! :)


Bild från igår;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela