Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Tisdag då..

Publicerad 2010-03-16 11:55:00 i Allmänt

Idag vakna jag upp med ett leende på läpparna, var ett tag sedan jag gjorde det alltså.. Så det kändes skönt att vakna upp och känna sig lycklig.. Detta kan bero på att äntligen känns det som om allt går min väg.. Att jag känner att jag äntligen kan leva lite nu och inte känna ångest.. Sen är jag glad att en viss person finns i mitt liv och kommer alltid finnas där oavsätt vad! :)

Och idag kommer äntligen sandra till sundsvall igen :) Äntligen lite girltalk alltså;) Haha;) Och nu håller vi alla jävla tummar vi har att jag även klarade min jävla omtenta!!!! För då är äntligen en kurs avklarad för min del! :) För igår som sagt fick jag reda på en uppgift och att jag fick D också, först hade jag knappt nå poöng alls och sen kunde jag få ett D ialf, känner mig bra! :)

Ännu en ny bra låt: In my head - Jason Derulo! :)

Idag ska jag fan testa på Body combat för första gången, kommer nog gå så bra så:) haha..

HÖRS!;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela