Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Torsdag !

Publicerad 2010-03-25 15:50:41 i Allmänt

Hallo!

Idag vakna man runt 8 för att ställa sig i duschen och fixa sig för jag och sandra skulle åka till birsta för lite shopping och handla lite mat :) Och så klart gjorde vi det med;D shoppa ett par nya brillor inför sommaren,


------------------------------------------------------------------------------------
Guld kedja längst upp på brillorna! ;)

Stora och så jävla snygga ! :) Jag tycker ialf det! :)
Sen blev det så klart bolaget idag med, för i helgen blir det P2 drinken menar jag då!! Så köpte absolut vanilla och sourz apple! :) Naajs, de kommer bli! :) Ibland får man dricka lite drinkar;) hehe.. Så kommer bli riktigt najs ;)
Piercingen är fortfarande inge bra, så kunde  inte köra yoga igår:(, hoppas den snart slutar ha inflamation! :)

Nu ska jag vara duktig och göra mitt PM! :)'

Sliten som fan är man, för de är plugg hela tiden, så klaga inte ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela