Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Trött man är ...

Publicerad 2010-03-07 17:28:29 i Allmänt

jaa, trött är man hela tiden.. tur att nästa vecka är man ledig hela veckan, dok inte måndagen, men vi ska ha grupparbete då så.. Har inte ens gått ut och handlat än som jag borde, så jävla seg jag är.. drack en vin flaks aigår och klart jag blev lite onykter, men sen var de ju lungt.. kanske dansa och skratta för mycket, ;D Fast jag inte hade sandra med mig i helgen så har jag haft en skit rolig helg, förfest hos mig i fredags och sen utgång och sen igår blev de jue förfest hos sindre och dom och sen utgång igen! ;D Galet, men så jävla kul!:D Körde sanning och konsekvens med bara killar med, eller vi körde bara sanning;D Funfun..:D



Puss på er!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela