Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

trött man blir..

Publicerad 2010-03-10 15:47:23 i Allmänt

jaa, jag läser ett kapitel och jag håller på att somna direkt:D bra där.. ligger i sängen och läser om folksjukdomar, för jag har en tenta på fredag.. de är bara ett kapitel, men somnar ändå.. de är intressant med, men har man läst det ett antal gånger så blir man rätt trött.. Så nu ska jag väl ta de lungt innan jag ska iväg och träna, dsga för det känner jag.. blev ju en paus när jag var hemma, men nu är det dags igen.. idag blir det bodystep och jag kommer bli röd som en tomat i ansiktet och svettas som fan:D meen då känns de värt det :) sen var jag ner på stan och köpte lite mat, lyxa till det med fläskfile och sådant ;) Köpte även syoos värmeskydd till håret då:) Hoppas de funkar bra, för de var det ända jag hade råd med och som verkar vara bra :)

Ännu en lyx låt som ni måste ha är : Jeremih - Imma star

Så lägg till och lyssna ! :)

Längtar som faan till påsk, för då får jag åka hem och träffa min familj som jag saknar som FAN! Och saknar alla mina vänner med, ska bli kul att ses igen :)

Saknar dig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela