Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Äntligen fredag!

Publicerad 2010-11-12 11:33:42 i Allmänt

Hejsan!

Kan bara säga äntligen fredag då! Längtat efter denna dag såå mycket, en lugn kväll väntas idag ialf:) Ska bli skönt att bara kika film och umgås med människor som gör en glad:) Sen i morgon vet man aldrig vad som händer, blir en tripp till jobbet ialf för att fixa en vinare utifall man hittar på nå tok på lördag;D man vet ju aldrig med dom personerna man umgås med:P men ska ialf plugga teori och så, behöver de!:)

Sen alla människor, glöm inte att fira fars-dag på söndag! Jag kan ialf säga nu, att jag är otroligt glad att jag har den pappan jag har! Han är bäst :)

Nu blir de plugga !

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela