Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Dax för sängen!

Publicerad 2010-11-20 01:19:32 i Allmänt

Hejsan,

Haft en bra dag på jobbet idag, mycket skratt och så klart lite stressigt.. men de hör nog till ibland.. sen blev det åka in till stan med zelle för att umgås lite med jossan, satt hemma hos henne och sen åkte vi till en av hennes vänner.. stanna dock bara där ett tag för jag var grymt trött och ville mest hem till sängen min:P haha.. Men innan jag körde hem zelle blev det Max ;P Sen körde jag hem zelle till sin pappa och jag fick åka hela vägen hem själv sen, men de gick så bra så:P Nu ska jag ialf sova! :)

I morgon blir de ialf fest, 80-tals fest med!:P Fyfan va spännande;) Bilder kommer, de lovar jag!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela