Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

de är dags för

Publicerad 2010-11-22 23:32:56 i Allmänt

en förändring, TACK!

Hejsan,

Idag har man jobbat då, dock bara till 13.. sen vart de att umgås med zelle innan jag skulle hämta ut min körkort och fan jag blev chockad att jag såg ialf helt okej ut på kortet :) Sen vart de att umgås mer med zelle sen vart de hem till mig och chilla lite och kika i gamla skolkataloger, och fyfan vilka bilder och folk man minns att man vart kär i typ;D Sen hur folk har gått från vara fula till snygga och värt om..:P haha, så jävla kul.. och minns mycket väl hur jag kolla in en viss kille och några år senare blev man tillsammans med honom;D sjukt! :P Aja, men vilka minnen man har från tiden på låg och högstadiet;D

Sen körde jag hem zelle och nu ligger man i sängen igen med datan i knäet:P

Ledig i veckan, jobb i helgen dock!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela