Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

jaha!

Publicerad 2010-11-07 17:49:58 i Allmänt

Hejsan, ännu en helg som snart säger hejdå och en ny vecka börjar snart.. I veckan blir de nog inte så mycket, jobb och sådant.. och för första gången på länge är inte helgen planerad heller, känns otroligt skönt.. Hoppas på en film/mys helg denna gång ialf:) Helgen var ialf helt okej denna gång, maskeradfest hos erica och hennes kille, sen igår vart de fest i surahammar då, först förfest hos cassa sen vart det rondellen.. Igår var de rätt kul först , men sen mot kvällens slut så börja man bli seg och trött så var bara att börja gå hemåt i kylan.. Men blir ju alltid kaos när man festar i sura så, men som tur så rörde de inte mig speciellt mycket och de är jag såå glad över.. :) Men allt jag kan säga är väl att en dag kommer en viss person förstå varför de är som de är och gå vidare också.. Kommer dock alltid bry mig om personen.. Oavsätt vad som händer.. :)

Gå vidare eller försöka?

Aja, ska snart få en god middag här hemma! MUMS!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela