Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

ledig!=)

Publicerad 2010-11-23 13:12:46 i Allmänt

Hej,

jaa idag är man ledig, men i morgon blir de jobb ialf, fast jag jag skulle inte jobbat, men dom behövde mig så klart man ställer upp :) Men idag så har jag hunnit med att sova ut i soffan dock, för i morse kom sotarn hit och brandalarmet kom igång och våran hund gillar inte de så han börja skälla som en galning sååå fick inte sova längre då och då var klockan typ 8 så.. Men vila lite i soffan i typ 3 timmar, men har diskat och så.. :) Ikväll blir det träning också..:) Men ska nog vila lite till innan jag orkar göra nå mer:P

Ha en bra dag nu!:)

Pusspåer


Old pic..

Men måste bestämma mig, om jag ska ha som jag har nu som är då mittbena eller om jag ska gå tillbaka till lugg igen.. Måste doch boka tid.. och hinna bleka håret också..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela