Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

long long way

Publicerad 2010-11-09 21:34:17 i Allmänt

Hejsan,

idag är jag nog mest seeeggg! Skulle vilja sova i tusen år och vakna upp med min prins vid min sida;) haha.. Skulle inte vara fel:) nee, men skämåsido, så vill jag sova, för jag är så trött idag.. Jobbat idag och börja tidigt och sluta sent så.. i morgon är de samma tider, så kommer nog vara lika död då som nu.. dock fick man skratta lite när man snacka med zelina, men sen blev man seg igen:P hahahah.. så blir nog sova snart så man orkar med i morgon igen då:) Vill ha helg, blir en lugn helg så de ska bli underbart :) Mer än så hände inte idag, jobb jobb gäller dessa dagar bara..

Aja, puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela