Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

mår skiiiitt

Publicerad 2010-11-29 18:39:05 i Allmänt

Hejsan,

jaa vakna ett i natt och börja spy som en galning och spydde on and off till 6 i morse.. Och just nu har jag inte spytt sedan dess, men inte för jag mår bättre ändå.. Dags att bli sjuk känner kroppen, eller? Gah! Hatar mest av allt vara sjuk, andra kanske tycker de är skönt, men jag hatar det mest av allt. hatar att ligga och må skit och känna sig så värdelös att man inte ens kan röra på sig utan då kanske man spyr eller nå.. Aja, hoppas att jag mår bättre i morgon för jag vill träna.. Skulle ha jobbat i dag ju, men kroppen orkar ju inte ens köra bil så.. BRA DÄR! behöver ju pengarna mer än någonsin.. Aja, men som tur jobbar jag inte fören fredag nu och hinner bli frisk till dess ialf..

Nu blir det snart mat och hoppas jag kan äta för de är potatisgratäng och fläskfile så.. Skulle inte sitta fel.. men allt jag vill göra är att sova för kroppen orkar inget!

Aja, Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela