Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

sjuk alltsååå!

Publicerad 2010-11-11 22:37:29 i Allmänt

Nej, jag är inte sjuk, men jag och zelius kan nog ha dom sjukaste konversationerna på msn så jag nästan dör;D Träffas typ varje dag, men ändå kan vi snacka flera timmar i telefonen, skriva på msn och fan vet allt:D Men har man samma humor och så, så är de fan inga problem;D aja, idag har man jobbat och sen blev de träning! Sen åka hem för att äta och duscha, underbart är de!:) Nu sitter man vid datan igen och ska väl sova snart, ska fan sova ut i morgon, känner att jag behöver de:)

Plugga teori också ska jag hinna med innan jag somnar!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela