Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

trött!

Publicerad 2010-11-10 19:11:24 i Allmänt

Hejsan,

Tröttast idag igen.. Att man är så klen, orkar knapp jobba för fan och 20 år är man;D sjukt dåligt..:D Nee, klart man orkar, men när man väl kommer hem så blir man segast i sverige och orkar knappt umgås med nån:D Mjo, ska orka träna i morgon ialf, missa i tisdags för jag jobba så.. måste ta igen så..:) Sen ska man orka bleka syrrans hår idag också, sen plugga och sen fan ska jag sova! Börjar inte fören 11 i morgon så de är skönt :) Sen är man ledig, vad jag vet nu ialf:) aja, ska väl snart käka med.. Sen kan jag väl säga att en del folk borde förstå att ingen ide att kasta bort min tid,för jag ger igen, de lovar jag ;P

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela