Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Underbar dag!

Publicerad 2010-11-01 22:45:01 i Allmänt

Hejsan,

Haft en bra dag idag, drog in till stan för att träffa Jennifer för en fika på stan och kika lite i butiker, blev gränden och sen gick vi och sa hej till Jonna som jobba för fullt:) Stod där och snacka ett tag om både de ena och de andra, sen kom även madde förbi och snacka lite.. Men sen jag,jennifer och madde och kika lite mer i butiker.. Men efter ett tag så blev jag trött och alla dom andra med så jag åkte hem till surahammar igen och gick hemm till zelius:P Snacka lite där och sen åkte jag hem, så är hemma nu och ska nog kika lite på paradise hotel och sen sova, nu dag i morgon så!:)

Pusspåer (Längtar till helgen redan!);)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela