Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Work!

Publicerad 2010-11-17 21:17:30 i Allmänt

Hejsan, japp idag var de jobb för min del, :) Dock blir de andra planer för mig nu, kommer fokusera på mitt liv och försöka verkligen kunna få plugga till de jag vill bli, så kommer inte plugga kursen nu som jag tänkt utan blir att strunta i den och jobba lite nu och sen hoppas på vårens antagningar.. För kursen nu kommer inte hjälpa mig sååå, tråkigt, men så är de.. Känns som jag har tagot för mycket på mina axlar och jag orkar inte bära de just nu.. Klara av det i sundsvall, men då levde jag ett helt annat liv än vad jag gör idag.. Så fokus SIMONE nu.. Få mig på fötter igen:)

Helgen kommer nog bli riktigt kul, 80-tals fest!!! :P Hatar 80 tals mode, men vafan, lika bra att ta del av något man aldrig vart med om, eftersom jag är 90:a så har jag aldrig vart med om 80-talet så:P


Typ sådär ska jag väl se ut, men måste fixa benvärmare !! Hur jag nu ska hinna de dock! Men kanske i morgon eller nå.. haha, kommer bli najs!:)

Nu blir de the hills sen nå annat! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela