Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Case 39!

Publicerad 2010-10-03 23:29:08 i Allmänt

Hejsan,

idag var jag och zelina på hockey i Hallsta!:P Var ett bra tag sen jag var på hockey, för jag har glömmt bort hur jävla kallt de är i en hockey hall:P fyfan mina händer och fötter var döda efter allt var klart:P Sen vart det hem igen till sura och sen så bestämde vi oss för att kika på en film så vi drog hem till tobbe och kika på Case 39, och de var ingen rolig film:P Men bra var den dock, men lite läskig ändå:) Sen var de dax för mig att åka hem för jag ska ju jobba i morgon så.. Nu är de sängdax så godnatt!! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela