Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

gick från dåligt till bra

Publicerad 2010-10-25 18:23:42 i Allmänt

Hejsan,

dagen börja dåligt, men sen när jag väl kom hem från allt så hade jag fått ett typ paket från New york!!!!!!!!!:) Och som jag har längtat efter att få min I <3 N.Y t-shirt!! :) De är så att när jag fick reda på att en killkompis till mig skulle flytta till new york så sa jag till honom att jag ville att han skulle skicka en sån t-shirt till mig.. Och IDAG fick jag den!!!!:) Fyfan de gjorde verkligen min dag, och så fick jag ett kort med i paketet :) Så TACK Sindre för t-shirten! Och saknar dig gubben väldigt mycket! :)
Så klart en bild på den:



Tänk att folk man umgåts med i ca 10 år och nu när man inte har setts på kanske 6 månader ungefär, som fortfarande finns kvar ändå)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela