Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Halloweenparty!

Publicerad 2010-10-31 19:52:07 i Allmänt

Hejsan !

Dax att skriva nå om helgen kanske;P hihih.. Kan säga först att jag har haft en underbar helg igen, med fest och annat skoj :P

Ialf, i fredags jobba jag först och sen hämta patrik och zelina mig efter jobbet så bestämde vi oss för att köpa pizza och käka de hos patrik för att sedan gå och kika när sura hockey spela mot fagersta..:) Sura förlora dock, :( .. Sen gick vi tillbaka till patrik och satt där och drack lite vin och snacka och dryga som vanligt;D hahah.. Men sen blev de dax för mig att åka hem för jag skulle jobba dagen efter (lördag)..
Och igår då så blev de jobb först och sen dra hem till zelina för att fixa sig inför kvällens halloween fest!:) Jag var katt, zelina var pirat och eve var djävul:) Fixa oss och drack lite innan bussen till stan gick, sen tog vi taxi till festen, hade jätte kul på festen och alla var super trevliga:) Men sen vart de ner på stan för att gå till BMB, dansa, shotta och annat skoj !! Och sen vart de taxi hem till sura igen för att sova gott;) .. Idag vart de som vanligt bakis-pizza med eve och zelina och så klart snacka om kvällen innan ;) hahaha..  Sen hem till zelina igen för att sitta i soffan och dryga och skratta som vanligt;D


Jag som katt :)


Jag och zelina!:)


Eve och zelina! :)


Jag igen!:P

Finns massa andra bilder som en annan tog med sin kamera, för som vanligt glömde jag helt bort min kamera på festen så ;P
Men nästa helg så kör vi igen, fast då blir jag älva tror jag! För orkar inte ha kattsminket på mig, var jobbigt när de klia så;D hehe..
Och jag måste säga att jag är otroligt tacksam för de vänner jag har och människor jag har omkring mig nu, för ni gör att jag mår så bra och att jag tagit mig igenom allt som hänt! Ni är guld värda! <3

Nu blir de kika på nnån serie och sen sova, för jag är sliten idag som vanligt;D

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela